Vrije tijd

Onderwijs

Zorg & Welzijn

Huren

Wat te doen bij een klacht

Shutterstock

Klachtenregeling

Algemene klachten

FluXus is aangesloten bij de brancheregeling voor professionele opvang bij ongewenst gedrag. Onder ongewenst gedrag wordt verstaan: seksuele intimidatie, pesten, discriminatie, agressie en geweld. Deze regeling geldt voor iedereen, die bij FluXus komt.

Naast professionele opvang door goed opgeleide vertrouwenspersonen, is er een uit experts bestaande klachtencommissie. Het centrale meldnummer gaat via ArboNed en is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar:

0800 0204204

Lees hier de volledige regeling: Klachtenregeling FluXus

Heb je een klacht van algemene aard, bijvoorbeeld omtrent de lessen, neem dan eerst contact op met de docent. Kom je er niet samen uit, dan kun je contact opnemen met de coördinator van de betreffende afdeling via het contactformulier onderaan deze pagina.

Voor klachten buiten de cursussen of docenten om, kun je contact opnemen met Hester Gräfe, Hoofd Bedrijfsvoering. 075 655 35 20 of hgrafe@fluxus.nl. Jouw verhaal en die van de tegenpartij zal zorgvuldig worden bekeken. Op basis wordt er geprobeerd om tot een oplossing te komen.